Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem

Adresse: Merksemsebaan 9, 2110 Wijnegem, Belgique.
Téléphone: 33534496.
Site web: mcwijnegem.be
Spécialités: Clinique.
Autres données d'intérêt: Entrée accessible en fauteuil roulant, Parking accessible en fauteuil roulant, Toilettes accessibles en fauteuil roulant, Toilettes.
Avis : Cette entreprise a 41 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 3.2/5.

📌 Emplacement de Medisch Centrum Wijnegem

Medisch Centrum Wijnegem Merksemsebaan 9, 2110 Wijnegem, Belgique

⏰ Horaires d'ouverture de Medisch Centrum Wijnegem

  • Lundi: 08:30–18:30
  • Mardi: 08:30–18:30
  • Mercredi: 08:30–18:30
  • Jeudi: 08:30–18:30
  • Vendredi: 08:30–18:30
  • Samedi: Fermé
  • Dimanche: Fermé

Le Medisch Centrum Wijnegem est un établissement médical de renommé situé dans la ville belge de Wijnegem, à l'adresse Merksemsebaan 9, 2110 Wijnegem, Belgique. Il est facilement accessible en voiture, avec un parking accessible en fauteuil roulant et des toilettes adaptées.

Le centre médical est spécialisé dans les soins cliniques et offre une gamme complète de services médicaux. Le personnel est hautement qualifié et dévoué à fournir les meilleurs soins possibles à ses patients. Les patients peuvent être assurés qu'ils recevront des soins de qualité dans un environnement sûr et confortable.

Le Medisch Centrum Wijnegem dispose d'une entrée accessible en fauteuil roulant et de toilettes adaptées, ce qui en fait un choix idéal pour les personnes à mobilité réduite. Le centre est également équipé de toutes les dernières technologies médicales pour assurer un diagnostic et un traitement précis et efficace.

Selon les avis des patients, le Medisch Centrum Wijnegem a une note moyenne de 3.2/5 sur la base de 41 avis sur Google My Business. Les patients apprécient la qualité des soins, l'attention du personnel et la facilité d'accès au centre médical.

👍 Avis de Medisch Centrum Wijnegem

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
J D.
1/5

Vandaag een afspraak gehad met orthodontist Alon Akerman voor advies. Wat een teleurstelling. Als je op zoek bent naar een othodontist voor advies of uitleg, hoef je hier niet te zijn. Deze man is niet alleen onvriendelijk maar spreekt ook totaal geen Nederlands. Hij heeft nog geen 5 woorden tegen mij gesproken, het werd dan nog vertaald door zijn assistente. Het "advies" dat ik kreeg leek me bovendien niet van toepassing op mijn problematiek. "We zouden dit eens kunnen proberen, dat kost dan 150 euro." Nog voor ik het wist, was de orthodontist alweer vertrokken naar de andere consultatieruimte. Voor dit consult (en de voorafgaande onderzoeken) moest ik dan ter plaatse 275 euro betalen. Dit is afzetterij. De vooronderzoeken werden uitgevoerd door één van de assistentes. Eén van de onderzoeken was met een grote camera in mijn mond, dat was niet alleen onaangenaam maar ook totaal onnodig. De othodontist had gewoon in mijn mond kunnen kijken in plaats van op het scherm. Dat zou me geld en ongemak bespaard hebben. Terwijl ik in de consultatieruimte op mijn beurt zat te wachten, was de othodontist nog bezig in een andere consultatieruimte waarvan de deur openstond. Ik kon zo het gekerm horen van het kind dat behandeld werd en dat duidelijk pijn had. Ik werd er niet goed van. Ben dan terug in de wachtzaal gaan zitten. Mij zien ze hier niet meer terug. Brr!

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
Lieven P.
5/5

Heel mijn familie is patiënt bij Tandarts George Petkopoulos en iedereen is super tevreden. Iemand die alles goed uitlegt, heel professioneel, die zacht behandelt zonder pijn en luistert naar zijn patiënten... Een dikke 10/10!

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
Ellen V. G.
1/5

Afrader voor orthodontische behandelingen: 2x afrader.

Vroege-orthodontie kinderen af te raden in het medisch centrum Wijnegem. Intake vroege orthodontie dochter 8j: afspraak bij dokter Akerman. Alles van foto's en scans werden genomen door de assistentes, nauwelijks uitleg ontvangen van orthodontist Dr Akerman zelf . Allesbehalve kindvriendelijke aanpak. Dochter werd zelf niet betrokken. Een informed consent met vaste prijsbepalingen moest meteen ondertekend worden, wat absoluut niet kan /mag. Meer een commerciële benadering waarbij assistentes het nodige bandwerk doen, dan dat er effectieve kwalitatieve zorgverlening op maat geboden wordt.

Ook voor herstelling retentiedraad heel onprofessionele aanpak.
Afspraak werd gemaakt bij Orthodontist Jef Nelissen. Bij aankomst werd mijn man niet behandeld door Jef Nelissen, maar zou hij door een collega Dr Akerman (orthodont) behandeld worden. Mijn man heeft geen van beide orthodonten gezien. Een jonge dame voerde de behandeling uit, waarvan haar naam niet gegeven werd. Geen idee of ze wel degelijk een medische opleiding tandarts/ orthodontie genoten had. Hierover werden door de dame in kwestie geen antwoorden geboden op de gestelde vragen. Facturatie gebeurde wel op naam van de Orthodont Akerman. Alleszins totaal geen idee wie mijn man behandeld heeft. Facturatie gebeurde wel gewoon op naam van Dr Akerman, desondanks mijn man NIEMAND van orthodonten gezien heeft. Laat staan of deze persoon in kwestie hiervoor gekwalificeerd is en of de uitgevoerde handelingen wel effectief kwalitatief waren. Niets om op terug te vallen. Als dit de standaard zorgverlening is die Medisch centrum op Orthodontievlak kan bieden, geef ik anderen het advies. Zoek beter een professionele zorgverlener die wél aanwezig is, contact maakt met patienten, voldoende educatie en informatie geeft en wiens zorg gericht is op kwaliteit en niet op commerce.

Desondanks deze negatieve ervaring. Zijn mijn kinderen en ikzelf wel steeds heel tevreden geweest over de tandartsen die ons behandeld hebben. Maria Mendez is er 1 uit de 1000. Altijd zeer vriendelijk en zorgzaam. Ontzettend goed contact met de kinderen. Stelt de kinderen steeds gerust en bespreekt wat ze doet. Het zal moeilijk zijn zo een gedreven, enthousiaste en goede tandarts te vervangen. Verder ook heel tevreden over tandarts George. Heel zachtaardig en patientgericht. Hij legt goed uit wat hij doet en waarom. Niets gevoeld van een behandeling, geheel pijnvrij geweest. Je voelt je meteen op je gemak. Dames aan het onthaal zijn ook steeds vriendelijk en behulpzaam. De verantwoordelijke van de balie is luisterbereid en neemt feedback ter harte. Fijn dat er écht geluisterd werd. Nu enkel hopen dat er iets met de feedback gedaan wordt.

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
sana I.
1/5

Heel ontevreden over orthodontist Alon.
Wou een beugel plaatsen terwijl hij weet had van een infectie in mijn kiezen; Hij zou de beugel niet over heel mijn gebit plaatsen, maar alleen voor enkele tanden. Na een 2nd opinion te hebben genomen, en zelf het centrum hierover aan te hebben gesproken, gaf hij aan eerst de infectie te moeten behandelen. Verder sprak hij niet tegen de patiënt maar liet de assistent de info over brengen. zeer onvriendelijk en ondeskundig. Bijzonder jammer want zeer goede ervaring met tandarts Anna, onthaal en assistente.

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
Wassima T.
5/5

Dr. Fakher Larbi is een top ervaren tandarts. Zeer professioneel en biedt de juiste adviezen aan. Zijn vriendelijke, meelevende aanpak & passie voor zijn vak stellen je enorm gerust. Ik raad deze tandarts ten zeerste aan. Bedankt!

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
Sofie B.
3/5

Super vriendelijk ontvangst aan de balie, tandartsen ook super vriendelijk en doen hun werk goed, orthodont Alon daarin tegen heel onvriendelijk en ook niet verstaanbaar.. basis nederlands zou wel mogen.

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
vally V.
2/5

Werkwijze van dr akerman is goed,maar communicatie zeer slecht,geen uitleg,moet om alles zelf uitleg vragen,slecht verstaanbaar,ga er nu 1 jaar en 3 maanden,elke keer moet ik zelf vragen wat en hoe,wat hij doet ook geen uitleg,assistent soms erbij maar moet gewoon letterlijk vragen wat is de volgende stap,zeeer spijtig,kwaliteit super,
Communicatie zeer ontevreden!

Medisch Centrum Wijnegem - Wijnegem
Gabriella K.
3/5

Ik was bij Dr George. Ik vond hem een hele aardige man die me heeft geholpen ondanks mijn grote angst voor tandartsen. Ik heb bij hem een wortelkanaal behandeling gedaan. Het was wel duur maar in zo een crisis denk ik daar niet meer aan.

Go up